top of page
Zoeken
  • Nádia

How is it going?


Hallo allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. Dus ik dacht, laat ik even een kort berichtje schrijven over waar ik nu sta.

De schoolweken vind ik erg leuk! Alleen de tijd gaat wel heel snel. Als de anderen corvee hebben, ben ik druk geweest met de Kanjerclub. Allemaal voorbereidingen om de flyers rond te brengen, flyers sorteren, schema's maken, taken verdelen en zo nog meer dingen. Ik vind het echt leuk om te doen! Op de dinsdag hebben we altijd zelfstudiedag. Dan ben ik bezig met mijn scriptie en boeken lezen daarvoor. Ik merk dat ik de boeken erg interessant vind. Ik leer veel over afwijzing en hoe je daar mee om moet gaan. Nu lees ik het boek 'Te klein om over het hoofd te zien' van Wess Stafford. Daarin zie ik ook weer echt de nood onder de kinderen. Daar wil ik echt iets aan gaan doen! Kinderen zijn onze toekomst! We moeten in hen investeren. Wat ik wel lastig vind, is om alles wat ik lees te vertalen naar een goed verhaal voor mijn scriptie. Om de juiste dingen te zeggen, eruit te halen wat juist voor mij belangrijk is, en niet een hele bult informatie in mijn scriptie te proppen. Dus daar zit ik momenteel een beetje mee te stoeien.

Verder hebben we natuurlijk een paar weken terug de conferentie Bidden&Vasten gehad. het was mijn 4e keer, maar toch zijn er mooie dingen gebeurd! God heeft Zichzelf echt laten zien!

Met Sint Maarten hadden wij ook een activiteit. We hadden flyers met een snoepje en die gingen we aan de kinderen uitdelen. Ze hoefden geen liedje voor ons te zingen, maar kregen het zomaar! Het ging natuurlijk wel op de Katapultmanier, dus: Verkleed de straat op! We kwamen een meisje van vorig jaar tegen en ze moest heel hard lachen. Ze zei: 'Dat je dat durft als clown op straat, haha!' Erg leuk haar weer te zien. Ook de andere kindjes reageerden leuk.

Woensdag 18 november begint de Kanjerclub alweer! Ik mag de taak van presentator als eerst op me nemen. Ik heb er erg veel zin in! Ik ben ook benieuwd hoeveel kinderen er gaan komen en of er veel kinderen van vorig jaar zullen zijn. Bidden jullie mee dat er veel kinderen mogen komen?

Nu ik dit zit te schrijven, ben ik lekker een weekend op de Katapult geweest. Hier heb ik wat meer rust en kan ik me beter concentreren. Dat was fijn!

Zegen deze week!

Nádia


7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

I've got NEWS!

Zoals jullie gelezen en gezien hebben, is de bestemming van de zendingsreis bekend!!! We zullen de projecten van de familie Lukasse in Belo Horizonte, Brazilië gaan bezoeken. Kijk voor hun werk op: ht

Laatste nieuwsbrief Basisjaar

Hee mensen! Hier is mijn allerlaatste nieuwsbrief van het eerste jaar Katapult... http://shoutout.wix.com/so/cKuQuNoL#/main Volgend jaar ga ik weer vrolijk verder, maar dan hoort u er wel van. Voor nu

bottom of page