top of page
Zoeken
  • Ná

Een kleine verandering


Jaja, hier is weer eens een blog! Mijn vorige blogpost ging over de bestemming van de zendingsreis dit jaar. En dit is precies waar deze post ook over gaat.

De afgelopen tijd hoorde je veel over het ZIKA-virus in Brazilië. Dit nieuws heeft ook onze oren bereikt. De staf heeft er veel over nagedacht, omdat er natuurlijk wel risico's aan zitten als je daar toch heen gaat. Na goed overleg hebben ze besloten om toch niet naar Brazilië te gaan. Er zaten teveel haken en ogen aan en het is ook goed voor onze eigen gezondheid.

Daarom moest er een nieuwe bestemming komen. En dit is geworden:

Hier ben ik erg blij mee, want vorig jaar heb ik het daar heel erg naar mijn zin gehad. Ik ben benieuwd naar hoe het daar nu zal zijn. Of dezelfde kindjes er nog zijn, hoe ik me daar nu zal voelen etc.

Hierdoor is het bedrag van de reis ook een stukje lager geworden. Ik ben voorzien voor de zendingsreis! Nu alleen nog de rest van het schoolgeld. Daarvoor moet ik nog een bedrag van €245,- betalen. Wilt u mij hierin steunen? Mijn gegevens staan onderaan deze website.

Zegen!

Nádia

Met Sarah en Andrea

38 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

I've got NEWS!

Zoals jullie gelezen en gezien hebben, is de bestemming van de zendingsreis bekend!!! We zullen de projecten van de familie Lukasse in Belo Horizonte, Brazilië gaan bezoeken. Kijk voor hun werk op: ht

Laatste nieuwsbrief Basisjaar

Hee mensen! Hier is mijn allerlaatste nieuwsbrief van het eerste jaar Katapult... http://shoutout.wix.com/so/cKuQuNoL#/main Volgend jaar ga ik weer vrolijk verder, maar dan hoort u er wel van. Voor nu

bottom of page