top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverNádia Bijlard

Yes, ik ga naar de Katapult!


Yeej! Ik ben gebeld door de Katapult en ik mag er naar toe in september! Ik ben op 11 februari naar een meeloopdag geweest op de Katapult. Het was heel gezellig en ik heb met allerlei mensen gepraat. Ik hoorde dat ik binnen 2 weken zou horen of zij vonden dat ik daar volgend jaar pas. In die 2 weken gingen ze bidden voor een beslissing. Toen ik weer thuis was ging ik twijfelen, dus toen heb ik met God afgesproken dat ik er heen zou gaan als zij 'ja' zeiden. Daarna kreeg ik rust. En ik kreeg een ja!

En nu ga ik in september beginnen! Ik ga dus weer kaarten verkopen en daarom heb ik deze website opgezet. Hier kun je mijn kaarten bekijken en kopen.

Kijk rustig rond en als je vragen hebt kun je bij contact een berichtje achterlaten.


2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

I've got NEWS!

Zoals jullie gelezen en gezien hebben, is de bestemming van de zendingsreis bekend!!! We zullen de projecten van de familie Lukasse in Belo Horizonte, Brazilië gaan bezoeken. Kijk voor hun werk op: ht

bottom of page